صدای جمهوری اسلامی ایران

رئیس كمیته فناوری ستاد اربعین گفت: در این كمیته از ظرفیت های فناوری، ارتباطات و اطلاعات كشور برای ارائه خدمات بهتر به زائرین استفاده می كنیم.

امیر شجاعان، در مصاحبه با «رادیو اربعین» با بیان اینكه بخشی از كار ما ارائه خدمات به كمیته هایی است كه در ستاد اربعین فعالیت می كنند، افزود: بخشی دیگر از مسئولیت ما ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی است.

وی با بیان اینكه مثلاً ما در مورد پاركینگ ها، موكب ها ،مراكز درمانی و موضوعات خدماتی در زمان برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی به زائران اطلاع رسانی می كنیم ،خاطرنشان كرد : سامانه «ایران من» نیز در دسترس زائران اربعین حسینی است و آنها می‌توانند در هنگام مراجعه به این سایت به بخش اربعین مراجعه كنند و ما در آنجا ارائه یك سری خدمات را در نظر گرفته ایم كه زائران می توانند از آن استفاده كنند .

وی ادامه داد : همچنین زائران می‌توانند از طریق این سامانه انتقادات و پیشنهادات خود را نیز به ما اعلام كنند.


شجاعان با بیان اینكه زائران برای دریافت بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار حتما باید در سامانه «سماح» ثبت نام كرده باشند چرا كه در صورت عدم ثبت نام اجازه صدور بلیط برای آنها صادر نمی شود ، افزود : در واقع پایانه ها برای ارائه این خدمات، استعلام ثبت نام زائران در سامانه سماح را می گیرند و بعد از آن اقدام به صدور بلیط می كنند و كمیته فناوری ستاد اربعین در این فرایند مسئولیت ها و نقش خود را ایفا می كند.

مرتبط با این خبر

  • رادیو اربعین؛ صدای واقعیت‌های اربعین حسینی بدون شعارزدگی

  • ارسال 10 هزار عكس برای رادیو نمای اربعین

  • معرفی زنان واقعه كربلا

  • رادیو اربعین، همراه زائران در مشهد مقدس تا پایان ماه صفر

  • راهپیمایی اربعین جهاد تبیین است

  • رادیو اربعین تخصصی‌ترین و پرمخاطب‌ترین رسانه كشور در ماه صفر

  • آمادگی حرم مطهر رضوی برای پذیرایی از زائران در در روزهای پایانی ماه صفر

  • رادیو اربعین؛ پل ارتباطی میان عاشقان حسینی

  • زائران برای موفقیت دولت دعا كنند

  • مرقد لیلی؛ سفری معنوی به قلب اربعین و فرهنگ عاشورا