در تولید انیمیشن حوزه قهرمان محوری كفاف نیاز مخاطب را نمی دهد اسدالله دیانتی اظهار كرد: ما به بضاعت خود توانسته ایم مجموعه هایی را در حوزه قهرمان محوری تولید كنیم اما این تولیدات نمی تواند كفایت جامعه ای كه بازار وسیعی از نیاز مخاطب در تولیدات قهرمان محور را دارد پوشش دهد. 12 ماه پیش
كاركرد بازی ها و سرگرمی های رسانه ای در جنگ شناختی كارشناس رسانه گفت: جنگ روانی فقط از بخش سیاسی رسانه به مردم منتقل نمی شود، بلكه در حوزه فرهنگی و سرگرمی هایی كه مردم دارند وارد زندگی آنها می شود. 2 سال پیش
بازی های رایانه ای بعد از شبكه های اجتماعی پرمصرف ترین رسانه هستند یك كارشناس رسانه گفت: بازی های رایانه بعد از شبكه های اجتماعی پرمصرف ترین رسانه حال حاضر ایران است كه در این میان نوجوان ها بیشتر استفاده می كنند اما در سال های اخیر افراد بالای 30 سال نیز به بازیكن ها اضافه شده اند. 3 سال پیش